Electrical Machinery (ماشین های الکتریکی)

 ۱- برای دانلود کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن (زبان اصلی)  اینجا را کلیک نمایید. 

۲- برای دانلود حل المسائل کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن (زبان اصلی) اینجا را کلیک نمایید. 

۳- برای دانلود کتاب ماشین های الکتریکی p c sen (زبان اصلی) اینجا را کلیک نمایید.

۴- برای دانلود حل المسائل کتاب ماشین های الکتریکی p c sen (زبان اصلی) اینجا را کلیک نمایید. 

۵- برای دانلود جزوه (مقدمه ای بر الکترومغناطیس مورد نیاز درس ماشین های الکتریکی) مهندس عطازندی اینجا را کلیک نمایید. 

۶- برای دانلود جزوه ماشین های الکتریکی پارسه (جهت آمادگی آزمون کارشناسی ارشد)  روی بخش های زیر کلیک نمایید.  

     - بخش اول 

     - بخش دوم

۷- برای دانلود یک جزوه خوب برای ماشین های الکتریکی ۱ (بر مبنای کتابهای چاپمن، فیتزجرالد و p c sen) اینجا را کلیک نمایید. 

۸- برای دانلود نمونه سوالات پایان ترم درس ماشینهای الکتریکی ۱ دانشگاه پیام نور، اینجا را کلیک نمایید. (دقت فرمایید در این پوشه علاوه بر چند فایل با فرمت PDF، یک فایل کتابچه سوالات این درس نیز موجود می باشد که تنها با نرم افزار PNUEB باز می گردد. لذا برای دانلود نرم افزار  PNUEB، اینجا را کلیک نمایید.)

۹- برای دانلود نمونه سوالات میان ترم درس ماشینهای الکتریکی ۱ مهندس عطازندی (دانشگاه پیام نور مرکز مشهد)، اینجا را کلیک نمایید. 

۱۰- برای دانلود جزوه (مبانی ماشین های AC - اصول ماشین های DC) مهندس عطازندی -خلاصه فصل های 4 و 8 کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن- اینجا را کلیک نمایید. 

 ۱۱- برای دانلود جزوه ماشین ۳ دانشگاه علم و صنعت (شامل بیست مبحث) اینجا را کلیک نمایید. 

۱۲- برای دانلود جزوه (تعیین گروه برداری ترانس های سه فاز) اینجا را کلیک نمایید. 

۱۳- برای دانلود نمونه سوالات میان ترم درس ماشین های الکتریکی ۲ مهندس عطازندی (دانشگاه پیام نور مرکز مشهد)، اینجا را کلیک نمایید.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
daniel سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 13:09 http://power-pnum.blogsky.com

با سلام و عرض ادب خدمت شما
ببخشید استاد برای نمره میانترم ماشین های الکتریکی 3 چه کاری انجام میدید؟
امتحان میگیرین یا نمره میانترم میدین یا امتحان پایان ترم از 20 نمره باید امتحان بدیم؟

daniel چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 21:44

با عرض سلام خدمت شما استاد گرامی.
من دانیال محمدی دانشجوی رشته مهندسی برق-قدرت دانشگاه پیام نور مشهد و دانشجوی شما در درس ماشین های الکتریکی3 هستم. ببخشید استاد شما غیر از یکشنبه ها دانشگاه هستین ؟ میخواستم راجع به منبع درسی؛کلاس و امتحان میان ترم با شما صحبت کنم.

بهنام رامشینی یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 15:11

با عرض سلام و خسته نباشید من قبول کرده بودم تا جزوه الکترونیک صنعتی را تایپ کنم سوال من این هست که من این جزوه تایپ شده را چه گونه به دست شما برسانم?البته من سر جلسه امتحان میارمش که امیدوارم شما حضور داشته باشید ولی اگه نیامدید من چی جوری به دست شما برسانم? لطفا پاسخ را به ایمیل من ارسال نمایید behnam‎_ramshini‎@yahoo.com

مخابرت-پیام نور جمعه 20 دی 1392 ساعت 14:52

سلام
تشکر بابت مطالب و جزوات خوبتان.
خداقوت

شاگردتون سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 11:59

سلام عالی بود..معرکه

oliazadeh جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 01:21

سلام جناب استاد عطا زندی

بابت تهیه چنین متون اون با زبان اصلی تشکر..

خیلی مفید بود

MHD چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 20:20 http://electronic-pnum.blogfa.com

درود بر شما
استاد یک پیشنهاد داشتم
می تونید برای آپلود کردن فایل هاتون تو وب از سایت Mediafire.com استفاده کنید.
ثبت نام رایگان داره و سرعت دانلودش هم بالا است.

MHD چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 19:50 http://electronic-pnum.blogfa.com

درود بر شما!
ایتدا از اینکه کتاب های مرجع خوبی رو واسه دانلود قرار دادین سپاسگذاری میکنم.
من "مهدی شجاعی" هستم دانشجوی مهندسی برق-الکترونیک دانشگاه پیام نور
این ترم با شما درس ماشین های الکتریکی 1 رو دارم.
من و تعدادی دیگر از دانشجویان برق وبلاگی رو راه اندازی کردیم که خوشحال خواهیم شد اگر به وبلاگ ما سر بزنید و نکات و پیشنهادات و انتقادات خودتون رو در مورد مطالب علمی و آموزشی مرتبط با برق که در وبلاگ قرار داده ایم بیان بفرمایید تا هر چه بیشتر در جهت نشر مطالب علمی و آموزشی گام برداریم و بر تجربیات ما هم افزوده بشود.
منتظر دیدار شما هستم.

با سلام
منونم
وبلاگتون رو در بخش پیوندها لینک کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد